Our website only contains limited information in English. Please see our English front page to find shortcuts and the menu to all our English content.

Last updated

Bestillingsskjema for særtilfeller

Dette skjemaet skal benyttes kun i særskilte tilfeller. Begrensningene gjelder både hvem som kan bruke skjemaet, og hvilke dokumenttyper det kan benyttes for.

Dokumenttyper som ikke kan bestilles digitalt:

Brukere som ikke kan bestille digitalt via Eiendomsregisteret

  • Privatpersoner uten norsk BankID eller som ikke kan bestille selv digitalt
  • Utenlandske virksomheter, både til levering i og utenfor Norge
  • Privatpersoner med norsk BankID eller virksomhet som trenger kopi av tinglyst dokument eller bekreftet grunnboksutskrift som dokumentasjon utenfor Norge. Bestillingen blir levert med originalt stempel og signatur, og levert per brevpost.

Hvis du ikke får treff på det dokumentet du ønsker å bestille i Eiendomsregisteret, må du se i oversikten Dokumenter som ikke kan bestilles. Hvis ikke dokumentet du leter etter faller inn under noen av disse kategoriene kan du sende en henvendelse til kundesenteret post@kartverket.no 

Skjermet adresse

Dersom du selv har skjermet adresse, skal du ikke sende oss bestillinger på dette skjemaet. Du må kontakte vårt kundesenter på telefonnummer 32 11 80 00, for å få informasjon om hvordan du bestiller eiendomsdokumenter for din eiendom.


Bestillingsskjema for særtilfeller

Dokumentinformasjon

Velg type bestilling du ønsker å sende inn. Gebyrene for utskrifter finner du i vår gebyroversikt.

Velg type bestilling:

Bestiller

Skriv informasjon om bestiller. Dokumentet du bestiller, og fakturaen sendes til den adressen du skriver i skjemaet. 

Merk! Du skal kun bruke skjemaet dersom du ikke kan bestille dokumentet i vår bestillingsløsning.

Dokumentinformasjon

Skriv informasjon om dokumentet du ønsker kopi av.

Jeg trenger stemplet utskrift som dokumentasjon utenfor Norge
Share
XPPT